Buscar

Calla Sensation

*maaf kualiti video tidak memuaskan ;p

Salam ni video yang my sis rakam waktu Fashion Show untuk final project saya =)

temanya "Assorted Soul"

saya selaku Fashion Designer pada ketika itu...kononnya ;p

(sekarang dah jd freelance designer plak hikhik)

Ade 4 pasang baju yang saya design dan jahit...

~work wear, casual wear, sport wear, & formal wear~

subject matter: white calla lily (kirenya baju tu diilhamkan dari bunga calla lily)

Collection's name: "Calla Sensation"

bY: Dazzling Aini =)

sangat tak percaya yang saya boleh menjahit baju-baju sebegitu sebabnye waktu sekolah dulu(sekolah menengah ye) saya nak matikan benang jahitan tangan pun tak tau..

sampaikan kalau seluar koyak maka berakhirlah riwayat seluar itu bagi saya...(kirenya dh x dapat diselamatkan la)hehehe..terukkan saya??

tapi Alhamdulillah...dapat juga saya tamatkan pengajian dalam bidang tersebut... =)

so dapat disimpulkan yang dalam dunia ni tak ada yang mustahil...

selagi kita belum cuba, selagi tu kita tak tahu kemampuan kita... =)

0 comments:

Post a Comment